Etnogrāfisko materiālu krātuves pakalpojumu saņemšanas kārtība

Etnogrāfisko materiālu krātuve (EMK) nodrošina piekļuvi tās kolekcijām – oriģinālmateriāliem vai to digitālajām kopijām. Uzsākot darbu krātuvē, apmeklētājam jāsagatavo LU HZF Latvijas vēstures institūta direktoram adresēts iesniegums, kurā definēts materiālu izmantošanas mērķis un sniegts apliecinājums EMK izmantošanas noteikumu ievērošanai. Iepazīšanās ar krātuves materiāliem ir bez maksas.

Lai saņemtu krātuves – ar materiālu digitālo kopiju izgatavošanu saistītus un cita veida – pakalpojumus, atbilstoši cenrādim, lūdzam ievērot šādu kārtību:

1. Pasūtījuma noformēšana

Pasūtītājs (privātpersona vai juridiska persona) iesniedz aizpildītu pasūtījuma veidlapu krātuves vadītājai, norādot nepieciešamos materiālus un to apjomu. Elektroniski parakstītu veidlapu nosūta e-pastā: emk@lu.lv.  Trīs (3) darba dienu laikā krātuve izskata pasūtījumu un apstiprina tā izpildi vai sazinās ar pasūtītāju, ja izpilde kāda iemesla dēļ nav iespējama. 

2. Rēķina izrakstīšana un apmaksa

Pamatojoties uz iesniegto pasūtījumu, Latvijas Universitāte sagatavo rēķinu par pakalpojumu izmaksām. Rēķinu izraksta Latvijas Universitātes grāmatvedība, rēķins tiek nosūtīts uz pasūtījuma veidlapā norādīto pasūtītāja e-pasta adresi.

Pasūtītājs veic rēķinā norādītās summas apmaksu saskaņā ar maksājuma instrukcijām.

3. Pasūtījuma izpilde

Pēc rēķina apmaksas saņemšanas krātuve izpilda pasūtījumu – sagatavo pasūtījumu atbilstoši tā specifikācijai.

4. Pasūtījuma nodošana

Sagatavotais pasūtījums tiek nodots pasūtītājam. Vienlaikus ar pasūtījumu krātuve sagatavo pieņemšanas-nodošanas aktu (PNA), ko paraksta abas puses, tādējādi noformējot pakalpojuma sniegšanas pabeigšanu.


Papildu informācija pieejama, sazinoties ar krātuves vadītāju.